Thursday, July 19, 2012

Boekjes van Marianne Busser en Ron Schroder.

Deze zomer vinden er twee grote veranderingen plaats in het leven van onze jongste zoon Kristian. Over een paar weken komt er een zusje bij en na de zomervakantie gaat hij naar groep 3. 
Om hier op een leuke manier aandacht aan te besteden heb ik op Marktplaats twee voorlees boekjes gekocht.  Beide geschreven door Marianne Busser en Ron Schroder. Het ene boekje heet 'Hoera er komt een kindje bij' en het andere boekje heet 'Hoera, ik ga naar groep 3'. 
'Hoera er komt een kindje bij' ga ik zo snel mogelijk voor lezen. Hoera ik ga naar groep 3 stel ik nog even uit tot een regenachtige dag in de zomervakantie. Of gezellig samen in de tuin op een zonnige dag. 


De oudste is al 18 en met hem praten we vooral over de gezinsuitbreiding.





No comments:

Post a Comment