Sunday, October 14, 2012

Brocant ledikant.

Omdat ik vond dat het tijd werd voor Rosalien om in plaats van de wieg nu in een ledikant te slapen heb ik mijn ouders gevraagd of ik 'dat oude babyledikant' dat op zolder stond bij hun mocht hebben. Ik had geluk dat het er nog was, want ze wilden het al weg doen. Het is een heel oud ledikant dat nog uit het huis van mijn oma komt. Ik heb er zelf nog in geslapen bij mijn oma. Het is minimaal 50 jaar oud en ziet er behoorlijk gebruikt uit. In eerste instantie waren we van plan om het bedje te schilderen, maar ik wilde absoluut geen afstand doen van de originele beschildering op de achterkant. Uiteindelijk hebben we besloten om het bedje helemaal niet te schilderen, maar zo origineel mogelijk te laten. Dus na een goede schoonmaak beurt hebben we het in elkaar gezet en heeft Rosalien er al 1 nachtje heerlijk in geslapen.




No comments:

Post a Comment