Wednesday, January 23, 2013

Vrije woensdagmiddag.

Omdat het woensdagmiddag is, is Kristian vrij van school en ik vrij van mijn werk. Vanmiddag was speciaal want opa, mijn vader, kwam bij ons eten. Heel gezellig. Opa had zijn hond Job mee genomen. Job en onze hond Noa hebben fijn samen in de sneeuw gespeeld. 


Na het eten ging Kristian met de buurjongen buiten spelen. De buurjongen ging op pad met zijn moeder, dus toen besloot Kristian maar thuis te gaan tekenen.
Tekenen is een favoriete bezigheid van Kristian. Vooral dino's tekenen is favoriet op dit moment.
Toen ik een paar foto's wilde maken voor deze post kwam ik er achter dat de batterij van het fototoestel leeg was. Wat een geluk dat er jongetjes van zes zijn die beter weten dan hun moeder hoe je een batterij van een fototoestel moet opladen.


No comments:

Post a Comment