Saturday, April 13, 2013

Overstap van kinderdagverblijf naar gastouder.

Gisteren is Rosalien voor het laatst naar het kinderdagverblijf  geweest. Vanaf volgende week gaat ze naar een gastouder. Niet omdat het kinderdagverblijf niet goed is, maar omdat ik daar de flexibiliteit mis die ik bij een gastouder wel vind.
Ik werk onregelmatig en de breng en haal tijden kwamen niet echt overeen met mijn werktijden, dus moest ik vaak dagdelen afnemen die eigenlijk niet nodig waren. En dat in de flexibele baby groep.
Via collega's kwam ik bij dit gastouderbureau terecht en binnen twee maanden was het geregeld. We hebben een leuke gastouder gevonden dicht bij ons in de buurt. Dat is ook super.
Rosalien kreeg nog een leuke herinnering mee waar de namen van alle kindjes uit de groep op staan en van de drie leidsters.





No comments:

Post a Comment