Sunday, May 26, 2013

Zwemles en een bloemenvaas.

Vanmorgen was het mijn beurt om met Kristian naar zwemles te gaan. Bij thuis komst wilde Kristian graag knutselen. Mam, zullen we nu knutselen? Okay, zeg maar wat je wil knutselen.
Ja, maar mam, ik weet niets. Jij moet het bedenken.
En aangezien het op het zwembad zo warm is dat mijn hersens bijna gekookt zijn als ik er uit kom, lukte het niet om iets echt bijzonders te bedenken. Ik heb wat knutsel materiaal bij elkaar gezocht en ondertussen kreeg ik een ideetje. Op de kast in de bijkeuken stond een lege glazen pot waar het label al afgeweekt was. Die kon mooi dienst doen als vaas. En als we die nu mooi beplakken, zijn we aan het knutselen, en snel resultaat. Wel een beetje meisjesachtig trouwens. Maar ik kwam niet echt op andere ideeën. Toen de 'vaas' klaar was heb ik er maar wat kunstbloemen in gezet bij gebrek aan wat anders.




No comments:

Post a Comment